Hos Linnea

Imorse var det riktigt kallt om nosen, elva minusgrader och jag byltade på mig en aning för mycket kläder. Men ser du, det är ljust på morgnarna nu. Den här bilden togs strax efter sju. Love it!
Jag hade ett kort pass, halv åtta till halv ett och efter jobbet åkte jag till Linnea för att fortsätta jobba med övningarna. Det finns en övning där det känns som att hela kroppen arbetar emot mig. Men den jobbade vi inte med idag. Istället blev det ett gäng andra övningar som också behöver en del tid.
Idag lossnade övningen crab. Ledordet för alla övningar är egentligen kontroll. Det är jag som bestämmer och kontrollerar vad som ska hända när.
Corkscrew advanced är verkligen avancerad. Utgångsposition är samma som övningen rollover, sedan ska man göra en cirkel med benen till andra sidan och upp igen i samma utgångsposition. Den kräver mycket övning!
1 Linda:

skriven

Ah den sista kan jag tänka mig sträcker en del.
Svar: Tack Hanna, ja exakt det kan vara vilken skit som helst. Därför det är olagligt, helt stört.

https://lindamarie.nu/ar-folk-inte-kloka-nu-ar-det-anmalt/

2 tomasvarg.se:

skriven

Hej och tack för ditt krya på hos mig. Kallt är inte kul, men skönt att vi får mot ljusare tider :) Jag skulle aldrig ge mig på corkscrew, jag skulle dö

3 Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv :

skriven

Det är så underbart att det är ljust när man kör till jobb nu på morgonen 😍

4 birgitmaria:

skriven

Ser himla enkelt ut... Men jag vet att det inte alls är det! Bra jobbat!

Kommentera här: