Ett besök på Busfabriken

Idag har jag pluggat riktigt effektivt på förmiddagen. Jag satt två timmar och läste igenom nästan alla övningar. Vad gäller koreografin så kändes det som att jag hade bra koll på vad som är vad så just vad gäller övningarna så kommer jag fokusera mer på dem praktiskt än teoretiskt.
Eftermiddagen tillbringades på Busfabriken med barnen. Jag tänkte sitta och läsa lite och visst blev det några sidor lästa. Vet dock inte hur mycket som fastnade men all läsning är bra läsning känner jag. Det blev mer fokus på vad barnen gjorde. Biljardspel, lek på studsmattan och så glass i soffan (Ida).
Det fanns en gigantisk gymboll. Den vänstra lilla bollen är en normalstor boll. Den storlek jag brukar ha när jag tränar med boll. Jag kunde såklart inte låta bli att försöka lyfta upp bollen med benen och vad ska man säga. Det var tungt...
Jag passade på att mjuka upp kroppen lite samtidigt som jag läste.
 
1 Netti Starby:

skriven

Vad skönt att du hann plugga mycket idag och så kul barnen hade det på eftermiddagen :-D Kramis

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Åh så roligt :D. Kan sakna sånt där, William är ju inte direkt intresserad längre :)

Kommentera här: