Utelek i snön

Både igår och idag var jag och Ida och åkte pulka. Igår i mörker tillsammans med Alex och Rickard och idag själva medan det fortfarande var ljust ute. Finns det något roligare så här under vintertid än att susa nerför backen. Vi har tur och har de bästa pulkabackarna precis bakom vårt hus.
Åh, det var så vackert och nästa gång ska jag ta med systemkameran för att få ännu bättre bilder.
1 Orsakulla mamma vid 20, nu specialpedagogstudent & doula:

skriven

Åh så mysigt :). Låter lyxigt med, blir inte så ofta att man gör sådant där längre nu med tonårsbarn :). Så förstår att du passar på med en som forfarande vill :)

Svar: Jag njuter av att kunna vara ute och latja med barnen. En vacker dag kommer de inte vilja längre.
Hanna

2 Sofie:

skriven

Haha så längesen. Hade varit roligt att åka pulka :)

Svar: Fördelen med att ha barn. Då kan man göra såna här saker. :-)
Hanna

3 Therese :

skriven

Härligt att åka pulka med familjen 😊

Svar: Det var riktigt mysigt och roligt. :-)
Hanna

4 Kamilla:

skriven

Så underbart med snö så jag kan leka ute igen. Tycker det är så härligt att se alla barn och föräldrar busa tillsammans i snön.

Svar: Jag älskar att kunna vara ute i snön! Blir precis som barn på nytt.
Hanna

5 Natalie:

skriven

Åh så kul!!! Längtar tills min dotter är tillräckligt stor så vi kan göra massor av snöaktiviteter😍

Svar: Åh, du har så mycket roligt framför dig! :-)
Hanna

6 Jennifer :

skriven

Åh vilken lyx att ha backarna precis bakom er :D Nära och bra :D

Svar: Ja jag ser det som lyxigt. :-)
Hanna

7 Fru Elversson:

skriven

Men oh!! Så kul och vilken tur att ni har nära! Minns tillbaka från när jag var barn, det pirrade i magen när man började åka!! :D Ser fra emot fler bilder! :)

Svar: Ja det är verkligen underbart att bara ha några minuter från backen. :-)
Hanna

8 Wifeey:

skriven

Varför har alla snö utom Malmö hahaha Så mysigt att vara ute och mysa samt leka i snön :D

Svar: Ja det kan man fråga sig. :-)
Hanna

9 Amanda:

skriven

Ja visst är det kul att åka pulka spelar ingen roll hur gammal du är det är lika kul ändå :) Ser ut att ha varit en fin dag!

Svar: Hehe, när man har barn kan man leva ut barnasinnet. Jag tror aldrig att det försvinner för övrigt. :-)
Hanna

Kommentera här: