Snart är det jullov

Här ovan ser ni mina mest like:ade bilder på Instagram. Pilates såklart och det förvånar mig inte att bilden med mitt certifikat och när jag berättade att jag klarat examinationen fick flest likes.
Godmorgon! Vilken smidig morgon. Alla barnen är uppe och Samuel har redan gått till skolan då han ska spela på skolavslutningen. Jag kan ju lyssna på honom här hemma men jag hade ändå velat höra honom spela i kyrkan. Idag ska det storhandlas mat inför julhelgen, jag ska springa ett gäng intervaller och så eventuellt går vi på bio med barnen. Tänk att barnen om bara ett par timmar har jullov. Minns den känslan från när jag var barn att snart få gå på lov. Hur härligt är det inte! Snön som jag var så glad över börjar töa bort men jag hoppas att det vänder och blir kallare i helgen igen och att det kommer lite snö.
 
1 sofia:

skriven

Åh ja den där känslan minns man när man var barn, man älskade dom sista minuterna i skolan när man satt och kollade på klockan för att sedan få lov. Hoppas verkligen snön ligger kvar till jul :)

Svar: Jag saknar lite att vara barn och få jullov. Vara ledig och inte behöva gå till jobbet på ett tag. :-)
Hanna

2 Viktor Högnäs:

skriven

Vad roligt att barnen får jullov nu! :) Det kan behövas!

Svar: Det behövs verkligen. Barnen är lite trötta nu. :-)
Hanna

3 Amanda :

skriven

Det är värkligen super härligt med lite jul lov 😊

Svar: Ja njut av lovet! :-)
Hanna

4 Kamilla:

skriven

Pilates verkar vara en motionsform som skulle passa mig. Ska försöka komma iväg på något pass efter jul och kolla läget.

Svar: Ja gör det! Eller så kan du testa ett av mina pass som jag gjort. :-) Finns under kategorin Pilatesklasser. :-)
Hanna

5 Fnulan:

skriven

Åh det är så kul att se sina toppbilder! Jag vet vilka det är utan att kolla tror jag. Barnbarnets ankomst och en bild på Mira och Sigrid. Det är ju aldrig något på mig inte..

Svar: Åh, har alldeles missat att du har barnbarn. Låter alldeles underbart ju!
Hanna

6 Jessica:

skriven

Så mysigt!! Våra barn slutar också idag så det blir MiniJul och julbord ikväll innan vi åker till släkten 25 mil bort 😍 Ha en superfin dag med handling och allt. Och du måste uppdatera om ni går på bio sen!! 😍😍

Svar: Det låter som underbara planer du har! Klart jag uppdaterar bloggen. :-)
Hanna

7 Elisa:

skriven

Tycker det är kul att varje år se den statistiken!
Ja det bästa som liten var ju att veta att ledigheten snart var här. Minns den där förväntan man hade. :) Kul att fira in lovet med bio i så fall!

Svar: Det är riktigt roligt. Tror dock att jag glömde det förra året. :-)
Hanna

8 Jeanette:

skriven

Härligt att dem får julledigt från idag, mina barn har avslutning imorgon. Vi ser alla fram emot julledighet nu :)

Svar: Det är underbart med julledigt för barnen! Med mitt jobb får jag dock inte julledigt. Men det har sin charm det med.
Hanna

9 Emelie:

skriven

Åh så kul att kunna se sina mest likade bilder! Det hade jag glömt bort att man kunde göra! Det ska jag också göra på en gång 😊

Svar: Ja gör det! Vill väldigt gärna se dina bilder. :-)
Hanna

10 Fröken Rödlök:

skriven

Jag glömmer alltid bort hur man gör för att kunna se sina mest like:ade bilder... Får fundera vidare på det.
Vad tråkigt att du inte kan närvara i kyrkan, är ju ändå väldigt speciell akustik där inne.. =) Någon kanske filmar!
Jag fick "jullov" igår.. pluggar ju på högskola så är egentligen inte lov på det viset men vi har inga lektioner förrän 7 jan så känns ju ändå som jullov =) Underbart.

Svar: Skriv in bestnine 2018 på Google och så är det första länken som kommer upp. 🙂
Hanna

11 Madelene:

skriven

Åhh vad härligt att barnen får lov! Själv får jag lov nu oxå men står en del jobb på schemat ändå

Svar: Det är verkligen härligt. Mamman önskar sig också lov.....
Hanna

12 Michelle :

skriven

Ja man får hoppas det kommer lite snö igen ❄️❤️💕

Svar: Ja verkligen! :-)
Hanna

13 Anna:

skriven

Snön försvann här också ganska fort, så tråkigt att den gjort det. Det är ju så fint plus att det blir ljusare ute!😍

Svar: Idag har det varit så mörkt. En sån där dag när det känns som att det aldrig blir dag så lite snö hade verkligen ljusat upp lite.
Hanna

14 Jenny:

skriven

Åh jag minns dagarna innan jullovet... så mycket att se fram emot... Ledig från skolan... julklappar... träffa kompisar och sovmorgon:)

Håller tummarna att det kommer snö lagom till måndag :)

Ha en bra dag,

Kram kram

Svar: Ja det var underbart att få gå på lov. Ibland vill jag bli barn på nytt. :-)
Hanna

15 Hanna:

skriven

Vad har du för upplägg när du springer intervaller? Tycker det är rätt kul och effektivt, men skulle va kul o se hur ngn annan lägger upp sina :)

Svar: Din fråga fick ett eget inlägg. Tyckte det var enklast eftersom jag ändå skulle skriva om mitt pass. :-)
Hanna

16 Madde:

skriven

Det är allt något speciellt då barnen går både på jul och sommarlov. Mycket som ska hinnas med så här ett par dagar innan jul. Jag köpte julmaten på nätet och vi ska ha knytkalas så behöver inte handla allt.

Svar: Ja visst är det så. Smidigt att kunna beställa maten på nätet. Likaså att ha knytkalas. Blir inte så mycket att stå i.
Hanna

17 Mösstanten:

skriven

Jullov är härligt! Hoppas du får det riktigt mysigt med barnen.

Svar: Tack, jag hade det riktigt mysigt och härligt! :-)
Hanna

18 Frökenny :

skriven

Så kul att se bestnine på instagram, ska lägga upp mina också nån dag. Tycker dina bilder signaliserar träningsglädje!🌸💕

Svar: Kul att du tycker det. Det är ju det jag vill inspirera till. :-)
Hanna

19 Jennysvardag:

skriven

Här har snön också börjat töat bort. Jättetråkigt men lite finns de kvar. Den känslan när man fick jullov var ju underbar 😍

Svar: Det har snöat lite ikväll faktiskt så hoppas på att det blir lite minusgrader så den stannar ett tag.
Hanna

20 Lillan Kind:

skriven

Så kul att det går så bra med din Instagram! :D Du är imponerande flitig med att träna och hålla dig i form! Jag längtar efter att bli frisk och kunna träna som förr. Så skönt för barnen att det är jullov nu! :D Känslan när det blev lov var ju helt underbar!! :D

Svar: Ja det är kul. Önskar dock att den gick ännu bättre. :-) Älskade känslan av att få lov som barn. Undrar om barnen känner samma sak som jag gjorde....
Hanna

21 Nathalie:

skriven

Själv har jag knappt laddat upp en enda bild på insta det här året då jag drabbats av nån form av instagramångest 😮 Kram

Svar: Nej vad tråkigt att du har det. Vet du varför Kram
Hanna

22 Julia:

skriven

Mysigt med bio, vad ska ni se?

Svar: Vi såg den nya spidermanfilmen. Den var riktigt bra.
Hanna

23 Amanda:

skriven

Ja den känslan när man går på jullov var ju så skön och härlig! Mysigt att ni kanske ska gå på bio det är inte fel de :) hoppas filmen är bra isf :)

Svar: Minns att jag älskade den känslan av att få gå på lov.
Hanna

24 Mirre - Sweetwords:

skriven

Det är träningsbilderna som gäller helt enkelt, det lockar på din instagam =D

Svar: Ja det är ju det! Kanske blir tråkigt i längden. Ibland funderar jag på att variera min instagram mer men så slutar det ändå med bara träningsbilder. :-)
Hanna

25 birgitmaria:

skriven

Fina bilder! Top nine är ju jättekul!

Svar: Tack så mycket!
Hanna

Kommentera här: