Hannas Pilates

I slutet på oktober kom det upp en annons i mitt flöde på Instagram om Mjölby Hälsocenter. Jag spanade in deras hemsida och såg att de hade ett brett utbud av yogakurser och zumba men ingen pilates. Jag chansade och skickade iväg ett mail med frågan om de skulle vilja erbjuda pilates i sitt kursutbud. Maria som driver hälsocentret svarade snabbt ett ja så vi sågs för ett möte. Dagen efter skickade jag ett mail med ett gäng bilder och presentationstext men hörde sedan inget mer. I förrgår ringde hon till mig och undrade om jag hade ändrat mig. Det visade sig att mitt mail hamnat i skräpposten. Jag blev så glad och nu har vi spikat det som vi kom överens om på mötet.
Så, i februari drar jag igång en pilateskurs i Mölby. Det känns grymt kul och jag är peppad och taggad! Kommer lägga ut mer info framöver. Älskar lokalen! Den är mysig, varm och inbjudande och jag ser verkligen fram mot att få ha klasser här.
1 Jennysvardag:

skriven

Men så roligt att du ska hålla i passa i Mjölby. Det är alltid så tokigt när viktiga mail hamnar i skräpposten. Stort grattis 😃

Svar: Tack så mycket! Jag har som vana att även kolla in skräpposten. Man vet aldrig vilka viktiga mail som kan hamna där.
Hanna

2 Johanna:

skriven

Vad roligt :)
Grattis

Svar: Tack så mycket!
Hanna

3 Pärla:

skriven

Men det låter ju super kul, grattis och lycka till!

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

4 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Åh vad kul :) Jag har testat pilates två gånger tror jag. Väldigt roligt :)

Svar: Vad kul att du testat! Visst är det roligt. :-)
Hanna

5 Frugan E:

skriven

Men grattis! Vad kul! Spännande att påbörja nåt nytt, och mer pilates åt folket :D

Svar: Tack snälla! Ja jag vill verkligen att fler ska upptäcka pilates. Denna fantastiska träningsform som ger mig så mycket.
Hanna

6 Mösstanten:

skriven

Grattis till det! Nu är du på gång!

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

7 Emelie:

skriven

men så kul för dig, hoppas mötet går bra :-)

Svar: Jag har redan haft mötet. :-) Det jag hoppas på nu är att människor ska komma och vilja träna med mig. :-)
Hanna

8 Madde :

skriven

Men så roligt för dig. Grattis.

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

9 Hanna:

skriven

Så himla roligt för dig, och modigt att du nappade och skickade in. Synd att jag inte bor i mjölby, hade gärna provat annars, härligt att du redan nu har så bra känsla

Svar: Jag hoppas verkligen att det blir så bra som jag vill att det ska bli. :-)
Hanna

10 Chanelle:

skriven

Grattis vad roligt! Det är så bra att erbjuda sin tjänst/kunskap även om de inte aktivt söker efter det. För vem vet, de kanske egentligen vill ha just det man kan erbjuda! :D Jättekul och inspirerande!

Svar: Tack snälla du! Precis så är det ju. Man vet inte alltid vad man vill ha och behöver. :-)
Hanna

11 Johanna:

skriven

Wow! Grymt ju, ser verkligen ut som så stora och fina lokaler. Hade jag bott närmare hade jag kommit och provat på. Du är grym, verkligen!!

Svar: Tack fina du för din kommentar. :-) Bilden gör inte lokalen rättvisa. Den är ännu härligare i verkligheten.
Hanna

12 Denevigaresenären :

skriven

Vilken tur att hon ringde! Hoppas du blir supernöjd med kursen 😊✊🏻✊🏻

Svar: Det hoppas jag med! :-)
Hanna

13 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Men du så roligt :D. Så bra gjort av dig att själv och på helt egen hand slänga ut frågan. Det där ordspråket "frågar man inget får man ingenting veta" stämmer verkligen bra där :D. Tänk vilken grej du fick av att bara ställa frågan :)

Svar: Ja, precis. Man måste våga. Det värsta som kunde hända var att jag fick ett nej men då hade jag ju vetat iallafall. :-)
Hanna

14 Amanda:

skriven

Vad kul! grattis! Tur att hon såg ditt mail tillslut och hörde av sig! Lokalen ser fin ut och det kommer nog bli toppen det här :)

Svar: Tack snälla! Ja i den här lokalen kommer jag trivas. Den är helt underbar.
Hanna

15 Anita Birgitta :

skriven

Men så roligt att du startar kurs där. Grattis!

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

Kommentera här: