Fjärde advent

Jag kan inte fatta att det är fjärde advent idag. Dan före dopparedan. Vad var det som hände? Jag har verkligen inte hunnit med.... Jag jobbar till tre idag och det första jag ska göra när jag kommer hem är att ta en tupplur. De senaste fyra dagarna har jag gått och lagt mig efter midnatt. Det är inte bra så här på morgonen när jag ska upp och jobba. Zzzz......
När jag tupplurat så ska jag griljera skinka och plocka ordning det sista. Vill dammsuga lite och torka golvet så det är fräscht till imorgon. Just det, försöka koka den där kolan med som jag tänkt ett tag.
Klapparna ligger under granen och väntar. Jag önskar dig en härlig dag!
PS: Jag har läst alla kommentarer, men vet inte riktigt vad jag ska svara. Jag har skrivit personliga svar tidigare men det känns som att jag bara skriver samma hela tiden. Vad föredrar du? Ett svar som är typ samma hela tiden eller att jag istället går och in och läser din blogg och kommenterar där?
 
1 Carolina cuevas:

skriven

Tycker absolut att du ska passa på att vila lite efter jobbet om du kan det.Verkar som du kommer ha lite att göra under dagen ha en trevlig 4 advent

2 Mösstanten:

skriven

Juligt och fint, verkligen. Nu blev jag påmind om dammsugning. Vi kommer att ha två nattgäster som sover på madrasser på golvet. Rätt bra om om man har dammsugit först. Och det är klart att jag blir glad om du tittar in hos mig.

Svar: Jag brukar titta in hos dig. Men jag är dålig på att lämna spår. 🙈🙈
Hanna

3 Pärla:

skriven

Helt sjukt vad december bara sprungit iväg. Föredrar svar i min egen blogg så man kan återkoppla, ibland missas det tyvärr annars :(

4 Sara:

skriven

Vad är det för kola då? Tupplur gör du helt rätt i att unna dig, vi kan alla behöva lite extra vila ibland! Själv måste jag ta mig iväg och köpa kakao, förstår inte hur jag lyckades glömma den av alla saker igår när jag handlade?

5 Matilda Berlin:

skriven

Det är verkligen helt galet vad snabbt tiden gått! Vill inte att julen ska vara över än.... Ska försöka mysa så mycket jag kan idag! Hoppas du med får en supermysig dag!! Kram finaste du <3

6 Jennysvardag :

skriven

Hoppas att jobbdagen går fort så du hinner fixa allt hemma. Jag brukar svara på kommentarer i nästa inlägg. Tycker att det blir mycket lättare när många undrar typ samma saker :)

7 Sofie:

skriven

Alltså december har bara sprungit iväg. Man tänker man har gått om tid men nej. Julafton imorgon ;)

8 evelina:

skriven

Så fin granen är med alla klappar under. Hoppas du får en bra tupplur efter jobbet

9 Moa:

skriven

Så fint, här ska vi också förbereda det sista inför imorgon ❤️

10 Amanda:

skriven

vilken fin gran du har ser verkligen jätte mysigt ut med alla klappar och tomten :)

11 Anna:

skriven

Jag uppskattar ju hellre att du går in och kommenterar på min sida 😊 vilken fantastisk gran präktig & fin 😍

12 Alexandra :

skriven

Jag har redan dammsugit idag! :) hoppas du hinner med allt du Har planerat idag:)

13 Junitjej:

skriven

Helt obegripligt att det är julafton imorgon. Jag tycker inte att den riktiga julstämningen har infunnit sig än.

14 Hanna:

skriven

Älskar egengjord julskinka. Det är något speciellt o ta den första skinksmörgåsen. En tupplur lät inte heller fel

15 Jennifer :

skriven

Åh va julfint & mysigt ni har det!
Blir alltid glad när personens blogg man kommenterar går in på min blogg och visar kärlek tillbaka 🌸

16 Madelene:

skriven

Sjukt att tiden har gått så fort julen är ju bara några timmar bort nu.

17 Frökenny :

skriven

Håller med dig, det går galet fort fram till jul! Så mysigt nu med julgran o allt. Jag uppskattar också att du tittar in på bloggen.🌸💕

18 A:

skriven

Tycker att det alltid är så där, att det börjar med första advent och sen hinner man knappt blinka och så är det fjärde :) Bara när man var liten som tiden segade sig fram :)

19 Fnulan:

skriven

Visst är det härligt!! Så fint du gjort det. Jag måste kolla med mannen hur statusen är för skinkan, det är hans uppgift- min är att städa och duka =) Kram

20 Amanda:

skriven

Att ta en tupplur är alltid skönt, kanske är bra om du är lite piggare när du ska greja. Julgranen är jättefin. Och jag blir ju glad om du tittar in men gör som känns bäst för dig!

Kommentera här: