Ett sprakande hjärta till dig som läser

Jag är så glad över att just du kikar in här hos mig. Jag tackar även så hjärtligt för din fina kommentar i mitt inlägg "vad vill du se mer av i bloggen 2019?". Jag blev glad över att bloggen gillas som den är. Något som förvånade mig är att det är så många som vill se mer träning. Jag har alltid tänkt att jag kanske bloggar för mycket om träning och därför hållit igen lite. Jag fick många bra uppslag på ämnen jag kan blogga om så det tackar jag för! 

1 Björn:

skriven

Härligt blogg, ska fortsätta följa den. Vad är ditt huvudsyfte med bloggandet? :) ha en bra dag

Svar: Mitt huvudsyfte är att motivera och inspirera andra till träning och hälsa. :-) Men även skriva ner speciella händelser som jag inte vill glömma bort.
Hanna

2 Madde:

skriven

Alltid kul att läsa om träning. Fortsätt med det

Svar: Då gör jag det! :-)
Hanna

3 Pärla:

skriven

Jag gillar att läsa om träning då man både blir motiverad och inspirerad så jag förstår 😍

Svar: Älskar att läsa om träning. Följer nästan bara träningskonton på instagram. :-)
Hanna

4 Sarah:

skriven

Jag tycker med att din blogg är bra som den är :) Jag gillar Instafilter :)

Svar: Tack rara du!
Hanna

5 Junitjej:

skriven

Det är alltid kul att läsa dina träningsinlägg! Det kan inspirera och få fler till att träna.

Svar: Kul att du tycker det. Det är ju just det jag vill, att inspirera!
Hanna

6 Anneli:

skriven

Klart du ska blogga om det du gillar, som träning till exempel, och du ska göra det så mycket du vill :) Det är din blogg där du skriver om dig, troligtvis skriver du din blogg för att du gillar att blogga som de flesta av oss. Jag tänker att det är din frizon där du ska trivas först och främst :)
Jag bestämde mig själv nyss för att göra min blogg till en mer inredningsinriktad med de produkter jag älskar mest, det är just det mitt liv kretsar kring nu och tycker är roligt. Därför vill jag dela med mig av det till alla läsare, för annars vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om :)

Svar: Vet att du har rätt! Kul att du har nischat dig så. Min är en lite allt möjligt-blogg. :-)
Hanna

7 Deveny:

skriven

Du må bare kjøre på, skrive om det du vil.

Svar: Ja det tänker jag göra med lite inspiration från läsare som vill läsa om något särskilt. :-)
Hanna

8 Jessica:

skriven

Tack själv för en fin blogg 😍😍

Svar: <3 <3
Hanna

9 Moa:

skriven

Tycker det är jätte kul att läsa om träning :)

Svar: Kul att du tycker det!
Hanna

10 Tilda :

skriven

Vad bra att du är nöjd jag vill se mer av dit liv i vardagen

Svar: Jag ska försöka blogga mer om vardagen. Jag gör ofta inte så särskilt mycket så det känns lite tråkigt. Alltså inte för mig men att läsa. Men absolut om intresse finns. Kram <3
Hanna

11 Julia:

skriven

alltid kul med träningsinlägg man får så mycket bra tips då :)

Svar: Det tycker jag med!
Hanna

12 Amanda :

skriven

Du kan kanske ha en frågestund :)

Svar: Ja absolut, är dock lite rädd för det. Tänker att tänk om ingen ställer någon fråga. Då blir det så pinsamt....
Hanna

13 Frökenny :

skriven

Vad kul! Ofta blir det ju bra när man skriver om det man själv brinner för och det känns som du har mycket att dela med dig av kring träningen.🌸💕

Svar: Haha, ja. Om jag träffar en person och hen frågar mig något om träning. Jag måste stoppa mig själv, annars slutar jag aldrig prata. Särskilt inte om pilates.
Hanna

14 sofia:

skriven

Enligt mig så kan det aldrig bli för mycket träning för det är något som jag verkligen tycker är roligt att lära mig mer av :)

Svar: Haha, nej det tycker inte jag heller egentligen. :-)
Hanna

15 Jennysvardag:

skriven

Så roligt att läsa att du har fått så bra förslag vad vi vill läsa om. Jag tycker att du skriver så bra om träning :)

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

16 Sara:

skriven

Och vi är glada och ser fram mot kommande inlägg här hos dig så klart! Är jätteglad att jag hittat din blogg och fått lära mig en hel del om pilates. Faktiskt så glad och inspirerad att jag funderar på att be dig om hjälp utifrån dina kunskaper nu när
Mina magmuskler måste växa ihop en fjärde gång.

Svar: Men åh, jag skulle bli superglad om jag fick hjälpa dig med det! Kram <3
Hanna

17 www.nouw.com/sannaevelyne:

skriven

Fint inlägg, stor kram till dig :)

Svar: Kram tillbaka!
Hanna

18 Sandra:

skriven

Träning är bra, det gillar vi ❤👍

19 Daisy:

skriven

Alltid kul att få tips & trix :’)

20 Jennifer:

skriven

Träning går alltid hem 😃

21 Chanelle:

skriven

Vad roligt att du fick många roliga bloggideer! Hoppas min var en av dem haha!😁😂 Tycker inte du ska hålla igen för vår skull, tror att måna uppskattar träningsinläggen och om du vill skriva mer om det så köör! :D Kram <3

Svar: Ja jag fick en idé av dig. :-)
Hanna

22 Liw:

skriven

Bra att få lite tips om ämnen. Träning är ju inspirerande att höra om. Annars gillar jag tankar om livets små egenheter, udda som igenkännande 👍

Svar: Brukar blanda lite personligt också. Men kanske inte så där jätteofta. :-)
Hanna

23 Anna:

skriven

Fin du är! önskar dig ett gott nytt år ☺️❤️

Svar: Önskar dig detsamma!
Hanna

24 Viktor Högnäs:

skriven

Träning är alltid roligt att få följa med på liksom! :) Det är mycket lärorikt! :)

Svar: Kul att du tycker det! :-)
Hanna

25 Kamilla:

skriven

Jag tycker att du inspirerar med din pilates och din positiva inställning till träningen. Önskar dig ett toppen 2019.

Svar: Men tack för din fina kommentar! Önskar dig detsamma.
Hanna

26 Sophia W:

skriven

Hoppas du får ett underbart nyår! 😊

Svar: Tack detsamma! :-)
Hanna

27 Fnulan:

skriven

Det är ju du som ska ha ett sprakande läsare från oss som läsare- din inspiration smittar av sig. KRAM

Svar: Kram <3 <3 <3 <3
Hanna

28 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, nu specialpedagogstudent och doula ★:

skriven

Tack själv för att vi får läsa här inne hos dig :). Det är väldigt upplyftande och trevligt, många fina tankar här :). Ska bli fint att följa dig in i 2019 :)

Svar: Vilken fin kommentar! Tack så mycket. <3 <3
Hanna

29 Hanna:

skriven

Så kul att det blir mer träning i bloggen. Blir kul o fortsätta läsa den

Svar: Ja det ska bli kul att blogga om! :-)
Hanna

30 Carolina cuevas:

skriven

Måste själv tacka för att vi får möjligheten till att följa ditt liv här på bloggen

Svar: <3 <3 <3
Hanna

31 Johanna:

skriven

Älskar dina träningstips, har fortfarande inte provat dina intervaller som lät som döden, men jag ska!

Svar: Vi kan köra tillsammans via skype- :-P
Hanna

32 Amanda:

skriven

Vad kul att så många gillar din blogg och jag tycker du ska skriva det du vill på din blogg, själv tränar jag inte och har inte det intresset men om du vill skriva om det så gör det :)

Svar: Jag är väldigt glad över det! Kram
Hanna

33 Kirsi:

skriven

Vilket underbart kärleksfullt inlägg. Vad glad jag blev. :) Tack så mycket. <3

Svar: Tack för att du läser! <3
Hanna

34 charlottelinden.se:

skriven

Jag har känt precis samma sak angående träning. Jag älskar att blogga om det men har känt att det har blivit för mycket. Har dock också fått kommentarer om att folk gärna läser om det så det verkar uppskattas :D

Svar: Jag har faktiskt blivit lite förvånad över hur uppskattat det faktiskt är. När jag tidigare inte fått någon egentligen feedback så har jag tänkt att ingen vill läsa... Så dumt att jag gjort det....
Hanna

35 Moa:

skriven

Jag skulle gärna fortsätta att läsa mer om träning, tycker det är superintressant! :)

Svar: Tack för din input! Jag har planerat flera inlägg som kommer komma upp i veckan och som rör träning. :-)
Hanna

Kommentera här: