Dagens träning

I förmiddags körde jag ett löppass på löpbandet. (Tog bilden utomhus, hur rolig selfie blir det inomhus liksom? 😋.) Det blev tio × en minut + en minut joggvila mellan varje. Det kändes piggt och lätt i benen så det blev ett bra pass. 
Jag och Rickard drog även till gymmet. Där blev det rodd och en promenad för mig på löpbandet och så körde vi olika styrkeövningar. Fokus låg i första hand på explosivitet men så blev det maxstyrka i benpress och en rad andra övningar. Det blev ett kul pass och jag fick inspiration till ett blogginlägg som jag ska försöka hinna skriva i veckan. 
1 Johan "Moderjohan" Mårtensson:

skriven

Skönt med att träna, det ger så mycket i livet. Vad anser du att det har gett dig mest?

Svar: Nu gav du mig inspiration till ett blogginlägg så svarar på din fråga i ett inlägg istället. :-)
Hanna

2 Sophia W:

skriven

Det är kul när ett pass verkligen känns bra! har också kört ett pass på gymmet idag 😊

Svar: Grymt! Jag har lite träningsvärk och värre lär det bli. Det är alltid värst 48 timmar efter ett pass.
Hanna

3 Fnulan:

skriven

I helgen har jag ett projekt. Jag ska få undan där nere i källaren så att jag kan få fram våra maskiner. Vi har för tusan ett helt gym. Vi har ene rodd, därför jag kom och tänka på det. =)

Svar: Åh vad grymt att ha ett eget litet gym hemma. Vi har löpband och ett gäng vikter, pilatesboll och olika typer av band. Hade varit grymt att kunna få plats med någon maskin också. Men då vill jag ha en reformer och en cadillac. (Pilatesapparater.)
Hanna

4 Mirre - Sweetwords:

skriven

Ohh skönt att träna och extra kul att träna tillsammans =D

Svar: Det är så mycket roligare att träna tillsammans än ensam. :-)
Hanna

5 Ariella :

skriven

Hej
Låter som ett bra träningspass och jag ser fram emot att läsa blogginlägget som du fick inspiration att skriva.

Svar: Det var ett riktgt bra pass. Jag ser fram mot att skriva det men det får bli ikväll. :-)
Hanna

6 Jessica:

skriven

Så himla härligt att träna och hålla igång kroppen. Själv rev jag av två pass på gymmet idag och kommer somna gott snart <3

Svar: Det låter härligt. :-)
Hanna

7 Petra Elisabeth:

skriven

Låter som ett riktigt bra träningspass. Det är så underbart att få känslan av att man är viktlös och skulle kunna hålla på hur länge som helst. Det är såååå underbart! :D Hoppas att du har haft en bra dag :) // Petra Elisabeth

Svar: Det var ett riktigt bra träningspass! Jag älskar också den känslan. :-)
Hanna

8 Jennifer:

skriven

Duktig du är! Jag vill också börja träna, men får verkligen inte ur tummarna.. :(

Svar: Det är bara att börja. Motivation kommer inte bara så där utan man får jobba lite för det. :-)
Hanna

9 http://nouw.com/carolinakatjasusanna:

skriven

Vi ska också börja träna ihop jag och min partner☺️ Så kul med träning och bra blogg du har!

Svar: Ja gör det. Det är så mycket roligare att träna tillsammans. Tack så mycket. :-)
Hanna

10 Jennifer:

skriven

Tack för din nominering i Årets Intagram tävling :D

Svar: Kul att det finns en instagramtävling. :-)
Hanna

11 Amanda:

skriven

Vad skönt att du kunde stå ute i bara tröja och ta en selfie måste vara rätt skönt ute hos dig fast det är december :)Låter som du fick en bra dag :D

Svar: Haha, nä. Det var svinkallt. Men vad gör man inte för att få en lite roligare selfie. :-)
Hanna

12 sofia:

skriven

Åh gud vad underbart att få komma iväg till gymmet och köra järnet! Vad grym du är :)

Svar: Ja det var riktigt härligt. Imorgon tänkte jag försöka ta mig till gymmet och köra det där spinningpasset som inte blev av i tisdags.
Hanna

13 Malin Nordling:

skriven

Härligt va grymt bra:)

Svar: Tack! :-)
Hanna

14 Yasmine:

skriven

Ser fram emot blogginlägget :D

Svar: Jag ska försöka få ihop det imorgon. :-)
Hanna

Kommentera här: