Waves

♥ För att jag älskar artikulationen i ryggen.
♥ Den får mig att må bra!
♥ Rörelse genom flexion och extension
♥ Stretch
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★:

skriven

Ser ut som riktigt sköna övningar :). Den första får man mycket tryck på ryggen? :)

Svar: Nej, du kan göra rörelsen efter hur det känns i din kropp. Vill du inte ha så mycket stretch så minska svanken i extensionen. Du kan satsa mer på att jobba genom ryggen i flexion istället.
Hanna

2 Kekidi:

skriven

Det är bra det, inte jag heller. Det är tröstande att höra att fler känner likadant gällande SD. Tack

Snygg blogg förresten, härliga övningar! :)
Önskar ju så att jag kunde börja med yoga jag med. (Visst är det yoga?) :D

Svar: Just den här övningen vet jag faktiskt inte var den kommer ifrån. Jag hittade inspiration på instagram.
Hanna

3 Johanna:

skriven

Kul med video :)
Den ska jag testa senare idag.

Svar: Ja gör gärna det. Berätta gärna vad du tyckte. :-)
Hanna

4 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Varje gång jag går in på din blogg inser jag att jag borde börja med sådant här, men tar aldrig tag i det. Haha. Sämst på att tänja. Icke bra kombo med styrketräning. Hej endast förkorta musklerna hela tiden! haha..

Svar: Hehe, jag är inte perfekt. Jag slarvar också ibland. :-)
Hanna

Kommentera här: