Positiva listan

Godmorgon! Jag har varit vaken sedan halv sex, hämtade in tidningen och upptäckte till min glädje att det regnat i natt. Väldigt välbehövligt!
Jag tänkte starta dagen med en positiv lista som jag snodde från Matilda Berlin, en tjej som för övrigt alltid sprider positivitet omkring sig i bloggvärlden. Jag blir alltid glad av att kika in hos henne.
2 positiva saker med mig själv
- Att jag är glad och har lätt till skratt
- Att jag är envis och inte ger upp så lätt
Några favoritminnen
- När barnen föddes, bästa dagarna i mitt liv men också ondaste. :-P
- När jag klarade min pilatesexaminering utan problem. Jag åkte ända ner till München för att göra examinationen och fick delta i klasser och observera. Jag lärde mig verkligen mycket när jag var där.
- Alla fotbollsmatcher där allt bara flytit på, där jag varit taggad, fokuserad och tagit rätt beslut. 
Mina två favoritsaker i hemmet
- Löpbandet - underlättar något enormt när det är vinter, mörkt och kallt.
- Våran värmepump. Den har varit guld värd under dessa varma dagar, att komma hem till ett svalt hus. Underbart!
Mina två största tryggheter
- Rickard
- Min familj
Mina två favoritintressen
- Pilates!!!
- Springa lopp och döma fotboll
Mina två favoritserier
Jag tittar inte så mycket på serier. Men jag har alltid gillat Greys anatomy och Vänner. '
Två saker med min kropp som jag är nöjd med
- Att jag är stark och att den orkar med allt jag hittar på. Allt från pilates och styrketräning, till tuffa intervallpass och fotbollsmatcher.
- Mitt ansikte, jag tycker om mina ögon.
 
 
1 emelie andersson:

skriven

den listan är så härlig, och så fin du är :)

Svar: Kul att du gillar den och tack! :-)
Hanna

2 Emma Engström:

skriven

Kan tänka mig att barnen är det bästa minnet! 😃 kram

Svar: Ja det är svårslaget! :-)
Hanna

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Listan är jättefin :D. Det är en tjej som startat den som en utmaning :D. Riktigt bra verkligen :)

Svar: Är det? Jag har inte sett den tidigare. :-) Visst är den bra!
Hanna

4 Dixi Wonderland:

skriven

Älskar när bloggare lyfter varandra :D

Svar: Jag med! Tycker det görs alldeles för sällan. :-)
Hanna

5 MALIN:

skriven

Vad fin du är! Kram

Svar: Tack snälla! Kram
Hanna

6 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Så mycket pepp, det låter verkligen som att du är en underbar människa med många glädjeämnen <3

Svar: Men åh, så fint du skriver till mig! Kram <3
Hanna

7 Finurliga fröken :

skriven

Åh vilken fin lista! Den kommer jag att låna av dig till nästa vecka.

Svar: Ja men gör det! Vad roligt att du vill göra listan. :-)
Hanna

8 Mösstanten:

skriven

Positivitet är aldrig fel. Inte dumt med en lista attskriva upp positiva saker i. Då blir man jupåmind om allt bra!

Svar: Ja precis. Det är så lätt att bara fokusera på det negativa.
Hanna

9 Matilda Berlin:

skriven

Men alltså åhhh! Sötaste du! Och SÅ himla kul att läsa dina svar!!! KRAM fina <3

Svar: Du är värd det! Kram <3
Hanna

Kommentera här: