Fotbollslördag

Härlig lördag! På förmiddagen kändes det så konstigt i kroppen. Jag kände mig inte alls på topp och jag började bli riktigt nervös inför dagens drabbning i division fem. Men efter matchgenomgången kände jag hur det lossnade i kroppen. Började bli peppad och taggad, den där känslan som jag behöver för att göra en bra match. Det här ska bli kul tänkte jag. Och det blev roligt, jag är nöjd med min och teamets insats och efter matchen fick jag beröm av en i publiken. Han tyckte jag skulle komma tillbaka då det var lugnt på plan. Det blev jag glad över att höra.
Jag tycker så mycket om att komma ut på landet och döma. Så idylliskt på något sätt. Vädret var verkligen varierande, sol och regn om vartannat. Regndropparna som föll varma och jag njöt av att känna regnet mot huden. En härlig lördag!
 

Kommentera här: