Bio, jobb och promenader

Hej mina vänner! Jag tog en liten bloggpaus över helgen. Jag har jobbat lördag och söndag och på lördagskvällen gick jag och Rickard och såg "Mission Impossible - fallout" på bio. Jag gillade filmen men under vissa scener satt jag med hjärtat i halsgropen. Det var action från början till slut men det bjöds även på skratt. Bra film! Innan bion tog vi en promenad tillsammans runt ån, det var en riktigt härlig sommarkväll! Även igår tog vi en promenad här hemma i spåret i skogen. Luften har varit svalare (men ändå varm) i helgen vilket passade mig ypperligt.
Igår var vi även och firade kusinerna som fyllt år. För mig blev det en snabbvisit då jag skulle iväg och jobba men barnen stannade och hade hur kul som helst. Det var en härlig helg!
 
 
1 Mösstanten:

skriven

Visst är det underbart när temperaturen lämpar sig bättre för promenader!

Svar: Ja verkligen! Längtar till helgen när det ska bli svalare väder och regn!
Hanna

2 Mirre:

skriven

Mysigt med både promeand och bio =D, härligt

Svar: Det var verkligen mysigt. Härligt med egentid med mitt <3
Hanna

Kommentera här: