Två outfits och bröllopsdag

Inlägget innehåller adlinks och är att samarbete med nedan länkade varumärken
Om det är något som är jag så är det klänningar. Särskilt blommiga och prickiga klänningar. De här två klänningarna tycker jag är helt underbara. Särskilt den gröna. I år dras jag särskilt till grönt och den hade varit perfekt så här på annandag påsk när vi ska hem till mina föräldrar och äta mat. Det är strålande sol ute så jag hoppas att det blir grillat. Jag önskade det nämligen. Idag firar jag och Rickard trettonårig bröllopsdag. Vi hade tänkt gifta oss första april men vi vågade inte ta det datumet av rädsla att alla skulle tro att det var ett aprilskämt och då inte komma....
Halsband Lily and Rose
Boots NLY Shoes
Blommig klänning NLY Trend
Örhängen Lily and Rose
Heels NLY Shoes
1 Anna Gunnarson:

skriven

hehe, det kan vara en risk man får ta (att gästerna inte kommmer) när man väljer bröllopsdag 1 april. Men det hade varit en rolig dag att Gifta sig på :) Tack för din kommentar inne på min blogg. <3

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så fint, jag är jättedålig på att använda klänning. Är jättefint men använder det så sällan :)

3 Pauline Hurtig:

skriven

så snygga :D

Kommentera här: