Kvällspromenad längs med Göta Kanal

Oj, vilket underbart sommarväder det var igår. Jag blev riktigt varm i mina svarta brallor och linne när jag knallade till jobbet. Jag hade sådan otur. :-P Just när jag skulle betala min tågbiljett så gick automaten sönder. Sicken otur alltså.... Det var liksom ingen idé att vänta på att den skulle fixas för då var jag framme vid "min" station. Jag slutade åtta och då mötte Rickard upp mig på jobbet. Samuel har parkour på fredagkvällar och det kändes onödigt att åka hem emellan. Vi funderade över vad vi skulle hitta på och till slut föll valet på att åka bort till Bergs slussar och ta en promenad på lite drygt en timme. Det var fortfarande runt nitton grader i luften och lite kylig vind men bara vi fått upp ångan så var det riktigt härligt. Ett härligt avslut på dagen!
 
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så mysigt :). Tänkte strax ta mig en liten promenad själv :).

Min son går på Parkour på lördagar istället han, varit där idag :).

Svar: Vad kul att han också går på parkour. :-)
Hanna

Kommentera här: