Inspiration

 
Inlägget innehåller affiliatelänkar
Godmorgon! Idag är det skönt att kunna sitta i soffan och bara vara. Planerna för dagen är att springa en runda, träna pilates och så har jag lovat att hämta Ida innan jag börjar jobba klockan två. Önskar dig en riktigt härlig dag!
Klänning Vero Moda
Halsband Lily and Rose
Kilklackar NLY Shoes
Väska Ralph Lauren
Blommor, blommor och mer blommor. Jag dras till blommor lika mycket som jag dras till vitt. När jag tittar i min garderob så är det vitt och blommor som dominerar. Så fint ju och jag kommer aldrig tröttna. Outfiten ovan har jag gärna i vår. Och inte att förglömma skinnpajen!
 
 
1 Netti Starby:

skriven

Åh den där klänningen är så himla fin! :-D Kramis

Svar: Visst är den, kliar i klickfingret! :-)
Hanna

2 Frida:

skriven

Snyggt!
Älskar svart och rött tillsammans

3 Frida:

skriven

Snyggt!
Älskar svart och rött tillsammans

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Den röda klänningen är bara så galet söt :D

5 Pauline Hurtig:

skriven

fint :)

Svar: Tack! :-)
Hanna

6 åsa i åsele:

skriven

Gillar klänningen :)

I min garderob är det typ svart, svart och svart ;-)

Tror färgvalet passar in på mitt liv just nu :(

Jag hoppas Din fredag blir fin <3

Svar: Jag förstår att det blir mycket svart. :-(
Hanna

Kommentera här: