Idag måndag är jag tacksam för:

- Att det snart kommer vara varmt, grönt och skönt ute.
- Att det är första maj imorgon och vi går mot varmare tider. Tänkte skriva ljusare tider men det är redan ljust länge på kvällarna. När kvällarna är ljusa länge så vaknar kroppen till liv igen.
- Att jag hade en bra träningsvecka där jag känner att all tid jag lägger ner verkligen ger resultat.
- Att jag är ledig idag. Det hände något så läskigt på jobbet igår. Jag blev alldeles yr, hade ont i huvudet och när jag ställde mig upp höll jag på att svimma. Som tur var så gick det över ganska snabbt.
- Att det gick bra för Ida när hon var hos tandläkaren och skulle dra ut en tand.
 
1 Biggeros:

skriven

Härligt att din träning funkar bra!! Nu är det en härlig tid närdagarna är lite ljusare=) l
Läskig känsla att plötsligt få ont i huvudet och sedan bli yr och svimfärdig. Skönt att det gick över fort. Trevlig Valborg!!!

Svar: Ja det var riktigt läskigt. Hoppas att det inte kommer tillbaka. Tack detsamma. :-)
Hanna

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så mycket fint att vara tacksam över. Så viktigt också att våga vara tacksam för det man har :). Det är bra, positivt tänkande kommer man långt med :)

Svar: Så sant! :-)
Hanna

3 Maria:

skriven

Det är så härligt att våren äntligen är här, och att det snart är grönt och skönt överallt :)

Svar: Jag håller med! :-)
Hanna

4 MALIN:

skriven

Härliga bilder :) Kram

5 Pauline Hurtig:

skriven

härligt!

Kommentera här: