Ett stenhårt pilatespass och träningsglädje

Ikväll var det dags för veckans mattklass på Friskis och Svettis med Linnea. Det var näst sista gången, buhu. Iallafall när jag åkte dit önskade jag mig ett riktigt tufft pass med lite fler av de svårare övningarna. Utan att säga något till Linnea så var det precis det jag fick. Det var tungt, svettigt och det var fler än jag som tyckte det var riktigt jobbigt. Pilates är verkligen en "fullbodyworkout" så ihop med intervallerna tidigare idag kommer nog min kroppastolle vara rejält mör imorgon. Mör men nöjd.
Bilderna är favoriter i repriser från hösten 2016 när Caroline och hennes man var hos oss. De symboliserar vad Pilates är för mig. Träningsglädje!!
Det här påminner mig om hur kul det är att träna tillsammans. Jag och Rickard tränade mycket tillsammans förut och vi har börjat löpträna tillsammans igen så nu vill jag komma igång med våra parövningar också. Hitta på nya utmaningar tillsammans och tänja på gränserna.
Dessa bilder har du också sett förut men de blir aldrig "omoderna". De kommer allt få hänga med ett tag till.
1 Netti Starby:

skriven

Vad kul ni har när ni tränar! :-D Kramis

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Så härliga :D. Kul att träna tillsammans så där :). Glädje är ju så viktigt :)

3 Mirre Sweetwords:

skriven

Verkligen att träna tillsammans =D

Kommentera här: