En sammanfattning av veckans träning

Den här veckan var en bra ganska bra träningsvecka. Men känslan jag har är att jag inte tränat något alls. Lustigt att det kan kännas så då det blev både supertusingar på bana och trettio snabba intervaller på löpbandet. Det som jag saknar är mer explosiv styrketräning.
"Jag har knappt inte tränat någon pilates den här veckan" så har mina tankar gått den här helgen. Men så funderade jag över veckans träning och så slog det mig att:
Tisdag: 30 minuter pilates, Pilatesanytime
Onsdag: mattklass med Linnea på Friskis
Torsdag: reformerklass i  Linnea´s studio
Söndag: 30 minuter pilates, Pilatesanytime
Fyra timmar pilates alltså. Då ska jag verkligen inte klaga. Planer för den här veckan är:
Måndag: testa ett nytt roligt program på Pilatesanytime, rythm pilates. Det kommer bli en riktig utmaning tempomäsigt. Jag tittade igenom programmet igår för att veta vad jag ska göra. Sen ska jag även springa en runda.
Tisdag: pilates hos Linnea.
Onsdag: Tempoträning + explosiv styrka, pilates på Friskis med Linnea på kvällen.
Torsdag: Intervaller, mest troligt blir det backintervaller.
Fredag: Vila
Lördag: Premiär i herrar division fem som domare. De serier som jag dömer i börjar nu till helgen och det ska bli så roligt.
Söndag: Match som assisterande domare
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Var ju en hel del :D. Ofta tror jag man glömmer det man gör? Tror du inte? :)

Kommentera här: