En makeover igen

Nu har bloggen fått en makeover igen. Jag tyckte inte att det passade med en snöig header längre så jag letade fram en gammal favoritbild med ett citat från Joseph Pilates som aldrig blir omodernt. För att matcha min outfit ändrade jag också färgerna, från orange till blågrönt. Jag funderade även på att ändra designen men kom fram till att jag gillar den jag har nu bäst. Vad tycks?
Vinterns header
Och så här såg bloggen ut i höstas.
 
 
 
1 thessas.blogg.se:

skriven

Superfint! Turkost är min favvofärg btw 😍

2 Pauline Hurtig:

skriven

så kul att ändra efter årstid :)

3 Eva`s blogg:

skriven

ett bra val :) o passande för tiden ..hoppas du får springa av dig i dag då :) skönt kram

4 Miss Philipsen:

skriven

Vinter vill vi ju inte ha dock var ju alla headers fina men våren är välkommen :P

5 FANNYTERESE:

skriven

Superfin header! Så kul att ha en header till varje årstid :D

Svar: Ja det tycker jag med. Fast det var inte tanken från början. Det bara blev så. :-)
Hanna

6 Netti Starby:

skriven

Jättefin din nya header blev! :-D Kramis

Svar: Tack så mycket. :-)
Hanna

7 Heléna:

skriven

Den blev superfin! Riktigt snygg! Hoppas du får en fin fortsättning på dagen Hanna :D Kram <3

Svar: Tack snälla! :-) Kram
Hanna

8 Wanderlust by Jona:

skriven

Blev superfint! :D

Svar: Tack snälla! :-)
Hanna

9 Alice Lindström:

skriven

Vad fint det blev!

Svar: Tack! :-D Jag är nöjd. :-)
Hanna

10 Annie:

skriven

Så snygg header! och kul att få se dem Du haft innan också :) ;)

Svar: Tack så mycket. Kul att du tycker det. :-)
Hanna

11 Clin:

skriven

Jätte snyggt! Passar verkligen in nu =)

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

12 annelie:

skriven

jättefina allihopa header <3

Svar: Tack! :-)
Hanna

13 Therese Ålstig:

skriven

Det blev jätte fin, älskar färgerna. Kanske måste fixa lite med det egna bloggen .. =)

Svar: Tack! Gör det, det är alltid roligt med en makeover. :-)
Hanna

14 Matilda Berlin:

skriven

Det blev verkligen SÅÅÅ fint!! =) kram <3

Svar: Tack snälla! Kram <3
Hanna

Kommentera här: