När det kliar i shoppingfingrarna

Jag behöver inte ett enda par träningstights till då det svämmar över av träningskläder i min garderob. Därför finns det inget som motiverar att klicka hem dessa snygga träningstights. Jag snubblade över dem i HM:s webshop. De högra gillar jag speciellt mycket. Fjärilsmönstret är så snyggt! De med vita block är egentligen väldigt opraktiska med tanke på tiden som kommer nu med regn och lera. Visst är de snygga!
1 Lina:

skriven

Älskar att shoppa träningskläder, finns så sjukt mycket snyggt <3

Svar: Ja, för mycket. Jag är av den åsikten att man inte kan ha för mycket träningskläder men det håller nog inte maken med om. :-P
Hanna

2 Netti Starby:

skriven

Så himla snygga träningsbyxor! :-D Kramis

Svar: Ja visst är de snygga. Jag gillar särskilt de svarta. :-)
Hanna

3 jannice:

skriven

Hihi,själv behöver jag träningsbyxor för jag äger bara två :) tack för tipset! dom var fina. kram

Svar: Det hade varit bra om jag bara hade ett par för då hade jag kunnat klicka hem dem med gott samvete. :-P
Hanna

4 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Åh, älskar de vita! Så himla fina :)

Svar: Ja visst är de. Jag gillar särskilt de svarta, de kan jag inte riktigt glömma.
Hanna

Kommentera här: