Marathon

Ikväll blir det Solsidan-marathon. Det tog flera år innan jag började se några avsnitt, men nu är jag fast. Så pass fast att alla fem säsonger är inhandlade. Mia Skäringer är lysande i rollen som Anna och Felix Herngren, ja han är alltid bra tycker jag. Men Ove alltså, han känns som den här personen som alla älskar att hata. Ibland vill jag bara gömma mig under en kudde och inte titta alls för att han är så pinsam..... Ostkrokar och Marabous salta mandlar till det så har ni min kväll.
 
1 Anonym:

skriven

Det där är en kul serie som man kan se flera gånger.
Kram mamma c

Svar: Ja, visst är det! :-)
Hanna

2 Kia:

skriven

Jag såg första säsongen tror jag men sen har det inte blivit något mer.
Tycker de verkar lite jobbiga. :)
Ha en toppen helg!
Kram Kia

Svar: Haha, vissa rollfigurer kan vara lite störande men mest tycker jag att det är en rolig serie.
Hanna

3 Dixi Wonderland:

skriven

Älskar solsidan :D

4 Julia:

skriven

bästa serien :D väntar på fler avsnitt!

Svar: Jag med.... Ända tills jag googlade på en säsong sex och upptäckte att det inte kommer göras fler avsnitt. 😔 Däremot en långfilm. 🙌🙌
Hanna

Kommentera här: