En tillbakablick från september

Imorgon skriver vi första oktober. September har varit en helt suverän månad och jag tänker tillbaka på allt roligt jag fått göra. Framförallt pilatesrelaterat. Den här månaden har det verkligen lossnat. Bilden ovan är från januari 2016. Den symboliserar så mycket vad pilates är för mig.
- Glädje
- Passion
- Roligt
- Utmanande
- Balans
- Styrka
- Kontroll
- Träffa Julia som jag varit instagramvän med sedan jag startade mitt instagramkonto. Tränat en pilatesklass med henne.
- Tränat på pilatesstudio i Norrköping. Jag ska boka in ett till träningspass där framöver.
- Workshop med @sixthstreetpilates där jag även fick träffa @pilatesbjanessa. Även Janessa är instagramvän sedan ca ett år tillbaka.
 
 
1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Gud så mycket glädje det här inlägget sprider :)

Svar: Tack, vad roligt att du tycker det. Det var precis det jag ville med inlägget! :-D Kram
Hanna

2 Madeliene:

skriven

Så härliga bilder :)

SV: Hoppas du får en fin Lördag, trots att du ska jobba :)

3 Johanna:

skriven

Vad roligt! Älskar när det börjar lossna i träningen, så skön känsla!☺️💪

4 MALIN:

skriven

Älskar tillbakablickar! Så härliga bilder :) Kram

Kommentera här: