En bok jag läser just nu

Jag läser sällan böcker, inte för att jag inte tycker om det utan för att jag fastnar och sedan är jag inte kontaktbar förrän boken är utläst. Det blir tråkigt för familjen om inte annat. I helgen när jag jobbade så hittade jag en bok i personalrummet. Vi har ett gäng böcker där som det är fritt fram att låna och läsa. Den här gången så föll valet på "Vad som än händer" av Kristin Hannah. Jag har läst en bok av henne tidigare: En flicka som kallas Alice och den var riktigt bra. Men nu var det inte den som det här inlägget skulle handla om.
Jag har läst ca 60 sidor och är redan fast. Det är en typisk "Hannabok" som handlar om relationer och livet. Så som det kan vara. Jag återkommer med en recension när jag läst ut den.
1 Ditte:

skriven

Tack för boktipset och en liten recension. Ska titta efter boken vid tillfälle.
Trevlig måndag!

2 Linnéa:

skriven

Åh tack för tipset, ska kollas in <3

3 Julia:

skriven

Den får jag ta och läsa!

4 Natalia:

skriven

Låter bra :D

5 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Det låter som en riktig Juliabok också <3

6 Julia Svensson:

skriven

åh så bra tips!

7 My:

skriven

Bra tips :)

8 NICOLE:

skriven

Smart att ha en bok i personalrummet :)

9 Znogge:

skriven

Hennes böcker brukar vara läsvärda och bra! Själv har jag alltid en bok gång och vill inte vara utan. Men nog fastnar man...

10 Ama de casa:

skriven

Låter som en bra bok! Fast inte för din familj då kanske när man ser på utlåtandet... ;-)

11 Johanna Utterberg:

skriven

Åh den har jag läst!! :)

12 Bella:

skriven

Bra tips!

13 Barbro S:

skriven

Roligt att hitta en bra bok . Fast jag förstår att det är jobbigt att inte kunna lägga ifrån sig den. Just nu läser jag del 3 av Elena Ferrantes berättelse om två flickor/kvinnors öde i Neapel. Den suger verkligen tag i en men är samtidigt så intensiv att jag bara måste läsa långsamt fast jag vill fortsätta lite till och lite till :).

Svar: Det låter också som en riktigt spännande bok! :-)
Hanna

14 åsa i åsele:

skriven

Låter som en bra bok :)

Svar: Mm, det jag läst hittills är riktigt bra.
Hanna

15 Sabina:

skriven

Åh tack för tips :D jag gillar henne men har inte läst den där ännu.

Svar: Det var så lite. :-)
Hanna

16 birgitmaria:

skriven

Den här jag läst. Riktigt bra!

17 Sandra R:

skriven

Den har jag läst, liksom de flesta av Kristin Hannahs böcker. De är lätta att komma genom och spelar på flera olika känslosträngar. Hoppas att du gillar den!

Kommentera här: