Dålig tajming

Sjukdomar har alltid dålig tajming men denna gång har det verkligen exceptionellt dålig tajming att vakna med halsont. Igår kväll innan jag gick och la mig tog jag en ipren i förebyggande syfte då jag kände att det var något som lurade. Jag har även tagit en nu på morgonen. På spisen har jag kokat ingefära och vatten som jag ska dricka med en rejäl klick honung i. Nu håller jag tummar och tår att alla huskurer jag kan komma på hjälper och att jag inte blir sjuk på riktigt med feber och tråkigheter. Är det nu jag får äta upp att jag inte åkte hem från jobbet igår fast jag kände mig lite halvvissen när jag kom dit? Imorgon ska jag åka till Stockholm för att gå på en pilatesklass och därefter äta frukost med instruktören. Något som jag sett fram mot i över en månad och varit livrädd för att det ska bli återbud. Suck och dubbelsuck! Håll tummarna för mig nu snälla.
1 birgitmaria:

skriven

Håller tummarna!!!

2 Lisali:

skriven

Hej håller fingrar och tår, klart du skall åka!👍🏻❤️

3 Madeliene:

skriven

Håller tummarna! :)
lust att göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: Hej! Tack för tummarna Tyvärr så gör jag inte bloglovinbyten. :-)
Hanna

4 Netti Starby:

skriven

Vad jobbigt och självklart håller jag tummarna för dig! Kramis

5 Emma Fernhagen:

skriven

Ingefära-te med citron och honung funkar så himla bra!
sv: Förstår verkligen, håller med:)

6 Alice Lindström:

skriven

Hoppas det inte blir värre!

7 Amanda:

skriven

Krya på dig!!

8 Ida:

skriven

Usch, krya!

9 Emilia:

skriven

Usch då, hoppas det inte utvecklar sig!

10 Eleonora Adriana ♥:

skriven

Usch va jobbigt, håller tummarna! :/

11 Frida G Svensson:

skriven

åh krya på dig kära du! <3

Kommentera här: