Lunchlöpning

Äntligen är vi tillbaka igen. Sofia har haft otur och varit långtidsskadad så därför har vi inte kunnat springa något. Men idag var det dags för ett komma-igångpass. Vi promenerade ner till Stångån där själva löpningen skulle börja. Samma runda som jag brukar springa när jag ska springa lite längre på mina raster. Däremot vet jag inte om det blev så mycket komma igångpass, inte för min del, haha. Det blev ett rejält tempopass vilket bara är bra. Inte ens efter långtidsskada är vi jämna löpmässigt. Men desto bättre träning för mig.

 
1 Marcus:

skriven

Härligt att läsa att ni kör igen.... Då innebär det att det snart är dags för morgonintervallerna igen?

Svar: Nja inte än, det är fortfarande tidigt.
Hanna

2 Marcus:

skriven

Trist att det dröjer ett tag till. :'(

Svar: Jag är glad att hon kan springa igen. Jag har saknat det. :-)
Hanna

3 Bella:

skriven

Härligt med träning!

Svar: Ja, det är min stora last i livet. :-)
Hanna

Kommentera här: