Vaniljdoft och pilatesplugg

Så här ser det ut hos mig just nu. Vanildoften sprider sig i köket, pianomusik skänker ett lugn och jag sitter med mina böcker. Nästan all ledig tid läggs på studierna. Jag vill så gärna vara redo för examinationen i mars. Det är ett, vad ska man säga flexibelt datum. Känner jag mig inte redo så finns alternativet att göra examinationen vid ett annat tillfälle. Då måste jag dock vara redo på att eventuellt göra den utomlands. Det vill jag inte. Det är ett sistahandsalternativ. Fokus till 100% och lite till är ett måste. Men det är vansinnigt roligt också

Glasburken fick jag av Samuel och doftljuset av Alexander i födelsedagspresent. De vet att jag är svag för ljus. Dock så var det inte ett gäng polkagrisar i burken utan de köpte jag idag när jag skjutsade Samuel till sin praktik. Men de är bara till för dekoration och får inte nallas av, hehe.
 
1 Ida Jansson:

skriven

Så mysigt du har det! Älskar doftljus 😃

2 Bloggande4barnsmamma:

skriven

Sånt mys:)!

3 Netti Starby:

skriven

Åh vad underbart med levande ljus! :-D Kramis

4 Linnea Gustavsson:

skriven

Mums med tacos!!

5 jessy:

skriven

Mums!

6 Beatrice:

skriven

Jag är jättesvag för vaniljdoftade ljus... så mysigt! :D

7 Biggeros:

skriven

Älskar även doftljus!! Det är denna tid inför Jul som man kan tända ljus och mysa inomhus🤗

Kommentera här: