Utanför fönstret skiner solen

Jag har suttit hela förmiddagen med min guide och läst teori. Utanför skiner solen och jag längtar ut. Jag är sugen på att springa men det är frosthalka ute så vågar inte riktigt det. Jag hoppas på att det inte är riktigt lika halt senare. Annars får jag vara "tråkig" och springa på löpbandet. Träna behöver jag göra.
Jag önskar mig ett bokstöd. Det blir inte en sådan ergonomisk ställning när jag sittar och pluggar så idag kom jag på att jag kan använda datorn som bokstöd. Det funkar bra tills vidare.
 
1 lars:

skriven

Hanna Löpband låter så trist. En promenad i snabbt tempo, kanske ok? jag promenerar iväg strax, då kanske vi möts?? hahaha
Eller broddar på, men det låter kanske gaggigt????

Svar: Det blev shopping med familjen. Flera timmars promenad är ju inte helt fel. :-D
Hanna

2 Joanna-livet med Aspergers syndrom & Bipolär sjukdom typ 2:

skriven

De är härligt att solen tittar fram

3 MALINDENISE:

skriven

Vilka fina orchideer

4 Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

skriven

Det är svårt det där när man vill ut i naturen och halkan hindrar en :/

5 annelie:

skriven

du får be till tomten snällt hihi ;)

6 NATALIA:

skriven

Duktig du är :)

7 Louise:

skriven

Smart ide! Och fin blomma! :)

8 NICOLE:

skriven

Vill också springa men det känns livsfarligt ;)

9 Maria:

skriven

Åhh vilken fin orchide du har. Halkan som är ute nu är livsfarlig, höll på att dratta på ändan flera gånger häromdagen när jag var på väg till affären.

10 Ida:

skriven

Ha en fin dag :)

Kommentera här: