Shoppingmåndag

Mina nya tights! Blir så glad av färgen!
Jag och Samuel var iväg på lunchen/eftermiddagen på ett möte. Medan han styrde med sitt satt jag och pluggade, gick igenom övningar så idag har jag gjort det som jag tänkte mig när jag gjorde planeringen i förra veckan. Efter mötet så möttes vi upp med Rickard, Alex och Ida för en eftermiddag på stan. Ida fyller år på söndag så det shoppades några småsaker till henne. Hon såg ut en väska och en hårborste med sitt namn som hon gärna ville ha. Det var inte det lättaste att köpa med det hem men till slut gick det. Det blev även ett besök på Stadium där det blev två par löpartights och en sport-BH.
Vi åt kvällsmat på IKEA och jag testade deras äppletzatziki och grönsakbullar. Så gott! Jag skulle vilja äta mer vegetarisk mat. Har du haft en bra dag?
 
1 Kattis:

skriven

Lät som en riktigt trevlig dag!☺ min måndag var bra, lite trött bara för ena katten väckte oss redan 4 på morgonen.😛
sv: ja det är verkligen en härlig känsla när man inser att man gör saker bättre än tidigare!

2 Jessica Högberg:

skriven

Vilken härlig gladfärg!!

3 Netti Starby:

skriven

Åh vilka fina tights! :-D Kramis

4 Sussi:

skriven

Kul med shopping :)
Sv. barn har nog svårare med det vegetariska. Min sambo äter inte som jag utan han brukar mest använda det jag äter som tillbehör till sin köttbit..

5 Veiken:

skriven

Det är alltid roligt när man blir nöjd med sina inköp!
Jag vill definitivt inte äta mer vegetariskt än jag gör. Det är gott, men allt ska vara i lagom mängd!

6 Alice Lindström:

skriven

Vad roligt med lite shopping!

7 EVELINA:

skriven

Snygga tights, och det känns bra när man hinner fixa en massa sådant som man känner behöver göras! :)

Och stort plus tycker jag till IKEA för att de erbjuder vegansk/vegetarisk mat också, gillar själv deras grönsaksbullar!

8 birgitmaria:

skriven

Ja tack jag hade en bra måndag :-)
Snygga tights!

Kommentera här: