När jag inte kan låta bli....

Minusgrader och sol. Är jag galen när jag inte kan låta bli att gå ut i trädgården med mattan och riva av några övningar? Det var precis vad jag gjorde igår. Trots att jag körde hårt på förmiddagen med Linnea. Passion!

På eftermiddagen igår kom Marcus hit och vi åt marängsviss med barnen och hade en supermysig eftermiddag. Till kvällsmat åt vi tacos. Det var ett tag sedan sist och ju längre sedan det är desto godare blir det tycker jag. Jag har velat ha en gpsklocka ett tag och igår på min födelsedag överraskade Rickard mig med att ha köpt en. Jag blev så glad! Haha, trodde aldrig att jag skulle bli löpare och inte heller "tekniknörd". Jag gick och la mig redan vid sju igår kväll. Jag var så galet trött och har sovit som en sten. Vaknat någon gång såklart men sedan somnat om igen. Det var precis vad jag behövde.
 
1 Meg:

skriven

men wow powerkvinna du är som trotsar snön! heja!

2 Tisa:

skriven

Du är hurtig du :)

Kommentera här: