Min idé av fredagsmys

45 minuter pilates så här på fredagskvällen tyckte jag var en bra idé. Jag valde ett program som skulle vara övningar från blocket fundamental/intermediate men det var med några avancerade övningar i programmet också. Ett sånt där pass som jag hatar under tiden men älskar efteråt. Det var tufft eftersom det verkligen blottade mina svaga sidor.
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Härligt :). Tror det är bra med såna pass, det är så skönt efteråt överlag när man tar hand om sin kropp och hälsa :).

2 Felicia:

skriven

Härligt ändå. Älskar känslan efter ett hårt pass :)

3 Maria:

skriven

Det är bra med utmaningar även när man tränar tror jag... :)

4 Tisa:

skriven

Du är ganska vig, eller? :)

Svar: Nja, jag känner mig som ganska stel även om det kanske inte ser ut så på bilderna. :-)
Hanna

Kommentera här: