LCHF-pizza till kvällsmat

En last jag har i livet är pizza. Jag tycker att det är så galet gott och trots det så är det minst ett år sedan som jag lagade hemgjord pizza. En anledning till det är såklart min glutenkänslighet. Idag efter träningspasset blev jag så galet sugen på en härlig pizza att jag googlade fram ett recept. Det här receptet på botten kommer från Kostdoktorn och jag har halverat mängden eftersom bara jag skulle äta av pizzan. 
Recept till en person:
2 ägg
150 gram ost
På min pizza tog jag bacon, tomatkross, kryddor, ananas och såklart massor med ost. Jag brukar alltid göra så att jag kokar ihop tomatsåsen med de andra ingredienserna (inte ananasen) då jag tycker att det blir mycket godare.
 
1 birgitmaria:

skriven

Lät helt okej! Jag gillar oxå pizza och vi gör det lite då och då här hemma. Men man kan ju alltid prova nåt nytt.

2 Anonym:

skriven

mums!

3 Marie:

skriven

Så gott

4 Marie:

skriven

Så gott

Kommentera här: