Fjärilar i magen

På söndag ska jag ha mitt prova-på-pilates-pass i Åtvidaberg. Idag fick jag mail från ansvarig som skrev att det redan är 14 personer som vill vara med. Jag blir jätteglad över att intresset är så stort! Jag försöker att inte känna någon press men jag vill givetvis att  det ska bli så bra som möjligt. Känner fjärilarna fladdra i magen! Det ska bli så galet roligt! Vågar knappt skriva det men äntligen känns det som att det håller på att vända.
 
1 Netti Starby:

skriven

Så himla kul att ni blir så många! :-D Kramis

2 Annika:

skriven

Så spännande, det kommer säkert att gå jättebra. Men jag håller tummarna för dig på söndag. Kram Annika

3 Anonym:

skriven

Wow!! Stort grattis!
Du är så värd detta!! Jag vet redan att de kommer vara hur nöjda som helst efter det passet! Du är duktig och engagerad och har en äkta passion för pilates. Det kommer du utstråla med utan att ens behöva anstränga dig!

Stor kram
Ser fram emot att höra hur det gick ! Ska tänka på dig ❤️🙏❤️

Svar: Stort tack för din kommentar. DU har alltid varit ett stort stöd för mig och peppat. <3 Jag vet att jag kommer ha så kul och det kommer gå så bra. Kram
Hanna

4 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Men du så roligt :D. Vilken otroligt härlig ide :D. Försökte kommentera igår men gick inte :/

Svar: Tack för pepp! Jag har också haft problem med att kommentera. Hoppas att teknikerna snart löser det.
Hanna

5 Tisa:

skriven

Heja heja! :)
Skulle jag stå sådär skulle jag utan tvekan ha en del blåmärken efteråt, hihi

6 Madelene:

skriven

Så kul! Lycka till!

7 birgitmaria:

skriven

Lycka till!
Och om inte halva Sverige låg mellan oss, hade jag kommit :-)
(och du , det kommer att gå jättebra!)

Svar: Tack. :-) Det gick riktigt bra. :-)
Hanna

Kommentera här: