Ett privatpass

Jag har varit iväg till Norrköping för ett privatpass pilates. Idag finslipade vi på teknik i basicövningar och jag var riktigt trött i musklerna redan efter uppvärmningen. Linnea är grymt duktig på sin sak och jag lär mig mer och mer för varje gång vi ses. Nu blir det en del träning hemma tills nästa gång vi ses. I helgen är det även modul tre och fyra uppe i Stockholm och jag ser fram mot att träffa Juliana och Janet igen. Det ska bli kul.
1 Netti Starby:

skriven

Förstår att du ser fram emot helgen! :-D Kramis

2 Maria:

skriven

Vad kul att det gick bra med träningspasset du skulle leda och så söt liten 6-åring du har :)

3 Alice Lindström:

skriven

Vad roligt med ett privatpass! Måste vara väldigt lärorikt!

Svar: Ja, det är det verkligen. Jag kan inte smita undan och fuska i övningarna.
Hanna

Kommentera här: