Vad har jag gett mig in i egentligen?

Det har nog inte riktigt sjunkit in än att jag ska springa två mil på söndag. Det längsta jag sprungit är 18 kilometer och på söndag kommer det vara exakt en månad sedan som jag sprang så långt.  Men nu igår och idag börjar nerverna knacka på dörren. Kanske är det därför som jag tycker att jag kanske har lite ont i halsen och är inte näsan lite tät? Jag hoppas att det bara är hjärnspöken då jag verkligen inte får bli sjuk nu.  För säkerhets skull blir det vilodag idag och kanske imorgon också.
De här bilderna togs när jag, Rickard och Alexander promenerade Berg - Borensberg - Berg sommaren 2010. (Inte översta bilden i inlägget) En härlig utflykt och en fantastisk sträcka att gå. Jag velar om jag ska fokusera på att försöka springa så fort som möjligt eller om det blir en mystur där jag tar en massa bilder. Å andra sidan har redan mängder med bilder från sträckan.... Det tåls att funderas på. 
 
 
1 Louise:

skriven

Lycka till på Söndag.

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

2 Cherie:

skriven

Svar: Tack :) Ja det var superskoj :)

3 Sara Borg:

skriven

Å, härligt med tävling i fina omgivningar!

Svar: Ja, det var så kul att springa. Så här efteråt iallafall. :-P
Hanna

4 hopihopi:

skriven

Lycka till på söndag! Det ser härligt ut på bilderna

Svar: Tack så mycket! Det gick riktigt bra. Jag älskar den här sträckan. Vacker natur och trevligt arrangerat.
Hanna

5 Löpar-Åsa:

skriven

Stort lycka till!

Svar: Stort tack! Det finns en racereport att läsa om du vill. :-D
Hanna

6 birgitmaria:

skriven

Vad ska du springa för lopp? Det kommer att gå superbra!! Heja! 2mil fixar du, det vet jag!

Svar: Jag ska springa Kanallöpet. Det går från Ljungsbro till Borensberg längs med Göta kanal. :-)
Hanna

Kommentera här: