Transportlöpning till jobbet

Igår kväll kunde jag inte somna. Varför? Jo, för att jag var alldeles full av förväntan. Jag hade bestämt mig för att springa till jobbet. Ja du läste rätt. Klockan ringde fem och då var det bara att dricka ett stort glas vatten, klä på mig kläder och ge mig iväg. Det var verkligen en jätteskön start på dagen. Nästa steg är att kunna springa både dit och hem. Jag har elva kilometer till jobbet så det blir en bit tur och retur.
 
1 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Men du så härligt :D. Bra gjort av dig :)

Svar: Det var underbart!
Hanna

2 if the crown fits · it fits 👑:

skriven

Vad duktig du är som sprang till jobbet, jag går varje dag till och från sommar som vinter och det är så najs :)

Svar: Det är härligt att kunna göra det. Det blir en sådan bra start på dagen.
Hanna

3 Malin:

skriven

Hej Hanna
Hur gick löpningen?
Jag brukar också springa till jobbet ibland men får ofta så ont i magen!

Svar: Det gick riktigt bra. Sprang på tom mage och bara druckit ett glas vatten innan. Det passar mig. 😊
Hanna

4 anna:

skriven

Wow, vad duktig du är. Riktigt bra jobbat

Svar: Tack! :-)
Hanna

Kommentera här: