Sommaren har kommit

Åh vad jag njuter av att värmen kommit. Men den kom så plötsligt så jag hade lite för mycket på mig under gårdagens möten. Idag blir det shorts, topp och ballerinaskor. Ljuvligt!
Vi hittade en parkourpark igår. Samuel älskar parkour och han är som en apa. Stark, explosiv och har en enorm kroppskontroll. Mamman däremot har hjärtat i halsgropen när han balanserar högt uppe. I eftermiddag/kväll ska vi åka dit hela familjen. Det ser jag fram mot!
 
1 Mirre:

skriven

Ja så härligt

Svar: Ja, superhärligt!
Hanna

2 Helén i Vilrummet:

skriven

Kan man bli annat än sprudlande när det vackra vädret äntligen har kommit? Vi har lite kallt inne på jobbet, så det går åt byxor, men annars gäller topp och strumplösa fötter i sommarskor :-)
Kram Helén

Svar: Nej det går inte. Det är omöjligt. :-) Kram Hanna
Hanna

3 Norahsmamma :

skriven

Underbart är det!!

Svar: Det är verkligen det! Jag blir alldeles glad och prillig i hela kroppen.
Hanna

4 anette:

skriven

Det ör ju så härligt. Kram Anette

Kommentera här: