Snabb återhämtning

Jag trodde inte att jag skulle återhämta mig så snabbt från mitt halvmarathon. Ingen träningsvärk, ingen smärta i höfterna som jag lätt får efter tuff träning. Benen kändes som vanligt redan i måndags. Igår var jag ute och dömde fotboll som domare i Motala. Första "springningen" efter loppet och det kändes ingenting. Jag måste säga att kroppen är alldeles fantastisk på att återhämta sig när den får rätt förutsättningar.
Idag ska jag åka och jobba några timmar. Ikväll blir det förmodligen Rosenkällaloppet. Jag har inte bestämt mig än om jag ska springa milen eller femman. Det bestämmer man sig för under loppet när banan delar sig. Dock så kommer jag inte försöka maxa oavsett om jag springer långt eller kort utan tanken är att det blir ett återhämtningspass. Men kanske att jag rycks med när starten väl går. Vi får se vad som händer.
Hoppas att du får en riktigt bra dag!
1 Helén i Vilrummet:

skriven

Vad härligt! Du är grum som klarade halvmaran. Imponerad!
Kram Helén

Svar: Tack söta du!
Hanna

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Härligt då är man tränad =D

Svar: Jag har så svårt att se mig själv som tränad. Den där tjejen som var mer frånvarande än närvarande på gymnastiken i skolan liksom...
Hanna

3 Marcus:

skriven

Trist att jag missade loppet. :(

Svar: Ja, men det kommer fler chanser att springa lopp. Springer du blodomloppet den första?
Hanna

4 Marcus:

skriven

Ja jag har anmält mig till Blodomloppet och 10km detta år. :D

Kommentera här: