Smarrig kexchoklad

Gillar du kexchoklad men är glutenintolerant? Då har jag ett tips till dig. På Maxi hittade jag idag Nick's kexchoklad och gissa lyckan när den smakar precis som Cloettas kexchoklad. Det kommer bli fler köp kan jag säga.  

 
1 Emelie JS:

skriven

Den är supergod!! :-)

Svar: Ja, visst är den!
Hanna

2 Mirre:

skriven

Ohh hoppas att de säljer den här någonstanns =D

Svar: Ja, du måste testa! :-)
Hanna

3 Bambi:

skriven

Denna såg jag reklam för på internet någonstans och jag är så nyfiken på att testa. Jag får leta efter den!

Svar: Den är supergod så hoppas du hittar den!
Hanna

4 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Så kul att du gillar den! :D Eller ja, det är svårt att INTE gilla Nick's produkter ;) Du måste testa deras chokladkaka också, SÅ god!

Svar: Det ska jag verkligen göra! Jag vill ju ha bättre alternativ.
Hanna

Kommentera här: