Med solen i ögonen

Alltså rapsen doftar så gott! Jag stannade en snabb sväng innan jobbet imorse och njöt av värmen, doften och solen. Underbart!
Nu ska jag äta kladdkaka med familjen och lite senare blir det ett besök på badet. Härliga sommar, vad jag vill att tiden går sakta nu så jag får njuta länge!
 
1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Underbaaaart! Och så fin du är!

sv: Det var det verkligen :D

Svar: En riktigt härlig start på dagen. Tack så mycket! :-)
Hanna

2 Days by Johanna:

skriven

åh låter härligt..

Svar: Ja det var så härligt!
Hanna

3 Birgitta Jacobsson:

skriven

Visst är det härligt väder nu, bara passa på att njuta. Trevlig helg.

Svar: Jag njuter i allra högsta grad! Tack detsamma. :-)
Hanna

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Det måste vara det vänligaste svar jag fått någonsin, angående turkoserna <3 SÅ FINT!

Gud så härligt med raps och dess doft, det låter sagolikt :D

Svar: Jag menade det jag skrev! <3
Hanna

5 Katta:

skriven

Åh vad härligt!

Svar: Ja det var verkligen härligt! En bra start på dagen.
Hanna

6 Mirre:

skriven

Så fin klänning

Svar: Tack! Jag gillar den också. :-)
Hanna

Kommentera här: