Med små medel

Jag plockade fläderkvistar igår och ställde på bordet. Det behövs verkligen inte mycket för att ge köksbordet ett lyft. De små bladen plockade Ida i tisdags på väg till förskolan och de är fortfarande lika fina. "Vasen" är en liten vaniljpulverburk som jag sparat. Det behöver inte vara så avancerat.
 
1 Maxarna:

skriven

I det enkla bor det vackra.. 👌👌

Svar: Jag kunde inte ha beskrivit det bättre själv. :-)
Hanna

2 Netti Starby:

skriven

Åh vad fint och ha en fin dag! <3 Kramis

Svar: Hoppas att du haft en bra dag! <3 Kram
Hanna

3 Sara:

skriven

SÅ fint!

Svar: Tack! :-)
Hanna

4 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Så fint! Själv har jag en gammal tomatsåsburk som jag brukar använda till vas, haha ;)

Svar: Haha, det är ju hur bra som helst att återanvända burkar.
Hanna

5 Christer Holm:

skriven

Det är oftast det lilla som gör helheten..

Svar: Exakt! Jag håller med. :-)
Hanna

6 Yohanna af Skovde:

skriven

MEN vad fint! Tack för tipset! Att bara ha grönt istället för blommor är ju betydligt enklare (slipper köpa) men banne mig nästan finare!

Svar: Kul att du gillar mitt tips! :.-D Jag njuter fortfarande av att titta på det gröna. Det behövs så lite. :-)
Hanna

7 Mirre Sweetwords:

skriven

Så fin vas

8 Mikaela:

skriven

Det är så snyggt med små detaljer :)

Svar: Det behöver inte vara så avancerat. Det enkla är oftast snyggast. :-)
Hanna

9 Alice Lindström:

skriven

Fint med lite grönt!

Svar: Jag blev jättenöjd!
Hanna

10 Johanna Utterberg:

skriven

Det gör så mycket att ta in lite grönska inomhus! :) Så fint!

Svar: Det gör verkligen allt. Det behövs inte mycket alls.
Hanna

Kommentera här: