Härlig start på lördagen

Jag har inte sprungit något utöver matcherna på sisådär två veckor. Imorse tog jag mig äntligen ut och sprang fem kilometer. Lyssna på fågelkvitter och känna solen i ansiktet och benen som springer utan någon egentlig ansträngning. Hur härligt som helst.
Frukosten blev en nicecream med banan och mango, melonkärnor, pumpakärnor och bananchips och så soyghurt med smak av blåbär. Ovanpå lade jag på torkade frukter, mandel och cashewnötter. Underbart gott! Nu sitter jag i trädgården och lyssnar på fågelkvitter. Tidigare i våras så var det en fågelfamilj som byggde bo under vårt tak och fick ungar. Rickard sådde gräsfrön och de försvann illa kvickt. Dukat bord med godsaker.
Om en stund går jag, Alexander och Ida iväg  till badet en stund. Rickard har jobbat i natt så det är skönt för honom om vi går ut en sväng. Vad ska du göra idag?
 
1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Vilken makalös frukost, så vacker och härlig :D

2 hopihopi:

skriven

En massa roliga saker den här helgen. Jag har varit till frisören och fått håret fixat, ikväll väntar middag med mannen och imorgon blir det födelsedagskalas.

3 Louise:

skriven

Vilka härliga bilder! :D

4 mittgodastefinaste:

skriven

Åh vilken god frukost!

Kram Jenny

5 Mirre - Sweetwords:

skriven

Så god frukost

6 Sara:

skriven

Vad härligt! ser gott ut :)

Kommentera här: