En sommarklänning

Jag hittade en sådan fin sommarklänning på Asos. Jag är svag för blått och blommor. Dock så är den väldigt v-ringad så ett linne under tycker jag behövs.
Godmorgon måndag och ny vecka igen. Sista hela veckan i maj och snart har barnen sommarlov. Vi har semester den andra perioden i år så än dröjer det några veckor innan jag får ledigt. Jag tycker det är skönt att ha andra perioden men vi kör med principen varannat år tidig respektive sen semester. I år blir det inga resor, vi vill vara hemma och bara ta det lugnt. Dagsutflykter blir det såklart men inget mer avancerat än så. Jo just det. I juni ska jag på pilatesutbildning igen och precis som förra gången passar vi på att åka hela familjen upp till Stockholm. Utbildningen börjar på lördagen men vi åker upp redan på fredagen för att göra något roligt med barnen.
Önskar dig en härlig dag!
 
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Vilken fin =D

2 Netti Starby:

skriven

Åh vilken fin klänning! <3 Kramis

3 Emelie JS:

skriven

Fin klänning!

4 Agnes:

skriven

Så himla fin! :)

5 Louise:

skriven

Åh va fin! Blommiga klänningar är ju så himla söta :)

6 Johanna Utterberg:

skriven

Åh vilken fin sommarklänning! :)

7 Amanda:

skriven

Åh vad fin! 😃

Kommentera här: