En morgonpromenad

 

Gick med dottern till dagis.  En liten tjej som är lyckligt ovetandes om saker som händer. Tar ett litet glädjeskutt ibland och dyker ner för att titta på en liten humla. Eller stanna och plocka en blomma. Hon har all tid i världen och bryr sig inte om vuxna som tycker att vi behöver gå lite fortare. "Tider att passa, vad är det för något?"
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

hehe ja man måste ju passa tider =D, det är något man missar gång på gång

Svar: Vi brukar nästan alltid komma för sent till förskolan. Dock inte de senaste morgnarna. Det bådar gott inför förskolestarten i höst.
Hanna

2 birgitmaria:

skriven

Men visst är det härligt! Egentligen har vi vuxna otroligt mycket att lära av barn!

Svar: Jag håller med!
Hanna

3 Anonym:

skriven

Tänk om man hade begripit hur skönt det där liten-livet var när man var där... :-) Fin bild! Och grattis till matchen!

Svar: Ja, det kan jag också tänka på. Hur gärna jag ville bli vuxen och stor för att kunna göra precis som jag ville. Lyckligt ovetandes om att som vuxen kan man inte alls alltid göra precis som man vill...
Hanna

4 Ingmarie:

skriven

Det var jag som skrev. :-) Lyckades passera utan att fälten var i fyllda. :-O

Svar: Den gör jag också ibland.....
Hanna

5 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Underbart :) Tänk om man som vuxen var skulle varit lika duktig på att leva i nuet... :)

sv: Hua :( Jaaa... majvädret har inte direkt varit stabilt, haha.

Svar: Ja, jag vill verkligen bli bättre på att leva här och nu.
Hanna

Kommentera här: