En härlig helg

I fredags förmiddag åkte jag och Samuel hem till pappa och var där några timmar. Jag tog med ett berg av fika som åts med god aptit. Vi tog en promenad i värmen och jag visade Samuel min skola som jag gick i i låg och mellanstadiet. Vilket lyft skolan har fått. Mycket att klättra på och Samuel hade trivs som  fisken i vattnet där. Det finns mycket att önska vad gäller utemiljön på Samuels skola.
På eftermiddagen åkte vi hela familjen till parkourparken och var där några timmar, spelade fotboll och klättrade. Det blev enkel kvällsmat: McDonalds och därefter soffläge. Vi var så trötta efter en dag i värmen.
Igår hade jag match i Värnamo och vi passade på att åka och hälsa på Rickards bror med familj som bor där i krokarna. Vi grillade och hade en riktigt trevlig eftermiddag innan det var dags att åka iväg på match. Det var supervarmt och det är verkligen inte min starka sida att springa när det är varmt. Det är något jag måste jobba med. Köra hårda träningspass när det är som varmast typ.
Samuel har pratat om att spela piano men jag har aldrig hört honom spela förrän igår och han är riktigt duktig. Så nu går jakten på ett bra piano åt honom. Kanske att han också kan börja ta pianolektioner framöver.
 
1 Mirre:

skriven

Verkar helt fantastiskt =D

Kommentera här: