Egoboost

Idag har jag jobbat och rasten tillbringades med Sofia. På två timmar hann vi mycket.
- Plaska med fötterna nere vid stångån. Kallt men uppfriskande.
- Ta en promenad och gå igenom ett av koloniområdena som finns här i stan. När jag är pensionär vill jag ha en koloni!
- Balkonghäng med prat och skratt. Ätit nyttiga chokladbollar, "bara" fem stycken slank ner i min mage. Mums!
- Testat iskaffe och nja, kommer nog aldrig lära mig dricka kaffe. Men man ska aldrig säga aldrig.
- Mer min grej var en koffeinfri Nocco med smak av citrus och fläder. Mindre glad blev magen men det brydde jag mig inte om idag.
 
 
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Sicket mysigt och gott häng. vad är det för recept på de bollarna?

2 Jessica Högberg:

skriven

Så mysigt ni haft det. Hur kallt var vattnet??

3 Trail & Inspiration:

skriven

Vilken härlig dag!
Nä, iskaffe kan kvitta. Däremot iste gillar jag. :-)

4 Days by Johanna:

skriven

åh låt som en härligt lång rast :)

5 Ingmarie:

skriven

Drömmer också om en kolonilott och kolonistuga. Men innan jag blir pensionär. :-)

Kommentera här: