Bilder från helgen.

Helgen gick i rasande fart och jag tycker knappt jag har hunnit med innan det var dags att åka till jobbet ikväll igen. Måndagen har varit mötenas dag och kvällen spenderades på jobbet med P. Det var en väldigt bra kväll.
Här var vi och dömde. Jag gillar mest att döma på konstgräs men en riktigt fin gräsmatta att springa på är verkligen inte dumt. Min premiär i damer division ett är nu gjord och det var riktigt roligt. Lite ovant dock, är mest van vid herrfotboll.
Teamet på lördagens match. Några förbättringspunkter såklart men i sin helhet helt okej.
En lördagskvällspromenad med Sofia. Prata Kanallöp och andra roligheter.
 Dagens frukost: smoothie med proteinpulver och det som jag inte kan få nog av just nu: nötter och frön. Det och bananchips! Så gott! Men det ska vara bananchipsen som finns bland naturgodiset. De andra är för osötade.
Gick ut i skogen idag och blåste i nya pipan. Det svåra är att få till bra signaler när man springer samtidigt och jag vet inte riktigt vad som hänt med mina signaler. De har blivit lite "mjäkiga". Bara att ge sig ut och öva med andra ord... Det spelar ingen roll hur rätt min bedömning är om jag inte lyckas sälja in det med både pipa och kroppsspråk.
 
1 Mirre:

skriven

Så härlig helg ni haft och gott det ser ut

2 Trail & Inspiration:

skriven

Låter som en kanonfin helg! :-)

Svar: Det var en riktigt härlig helg!!
Hanna

3 Amanda:

skriven

Åh vilken god frukost! 😃

Svar: Den var verkligen jättegod.
Hanna

4 birgitmaria:

skriven

Fascinerande att man även måste träna på att blåsa i visselpipa. Det hade jag inte tänkt på innan.

Svar: Det är framförallt att blåsa och springa samtidigt som jag behöver jobba på.
Hanna

Kommentera här: