Smoothie med jordnötssmör

Att jag inte tänkt på det men jordnötssmör i en smoothie är ju verkligen supergott. Jag köper alltid ICA´s ekologiska jordnötssmör och i den är det bara jordnötter och inga tillsatser. Konsistensen på smöret kan därför kännas ganska torrt. Men i en smoothie ihop med banan, mango och jordgubbar och en liten skvätt vatten så känns inte det utan bara den goda smaken från nötterna. Riiktigt bra ju!
Idag är det dags för ett träningspass igen. Igår fick kroppen vila efter söndagens långpass och det var välbehövligt. Jag är mest sugen på att springa en mil i bekvämt tempo. Det är 11 grader ute så det blir en skön löprunda. Vi hörs senare!
 
1 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

skriven

Så gott

Svar: Ja! Testa gärna. :-)
Hanna

2 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Låter gott :D

Svar: Det är lika gott som det låter. :-)
Hanna

3 Caroline:

skriven

Så bra tips med jordnötssmör i smoothie, låter riktigt gott. :)

Svar: Det är riktigt gott om man som jag älskar jordnötter. :-)
Hanna

4 Mirre - Sweetwords:

skriven

Så gott det verkar

Svar: Det är riktigt gott. Testa! :-)
Hanna

5 Jenni Lenita:

skriven

Wow, detta lät spännande :) Får lov att prova någon gång. Förresten, härlig blogg du har :)

Svar: Det tycker jag att du ska göra och tack för komplimangen. :-D
Hanna

Kommentera här: