Godmorgon torsdag

 Det är lite roligt att tänka på hur saker som förr var otänkbara att göra helt plötsligt inte är några problem. T ex att riva av ett gäng tuffa intervaller innan klockan är fem på morgonen. Eller att jag när jag var femton sa att jag aldrig skulle jobba inom vården. Haha, man ska aldrig säga aldrig för man vet aldrig när man gör de där grejerna man absolut inte kunde tänka sig.
Passet idag blev 5*4 minuter i 13km/h med två minuter gåvila. Det här är verkligen min smärtgräns just nu på långa intervaller tempomässigt. Jag får jobba rejält men jag fixar det. Skönt att starta dagen med att springa. Nu behöver jag inte träna ikväll vilket är det absolut bästa med att springa på morgonen. Förutom energin det ger också.
Under min acaibowl med spirulina ligger en portion havregrynsgröt med chiafrön och ägg. En rejäl frukost men känner jag mig själv rätt kommer jag vara vrålhungrig redan om en timme. Det spelar liksom ingen roll de dagar jag tränar före frukost vad jag äter.
Önskar dig en härlig dag!
1 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Heja dig! :)

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Godmorgon och ha en bra dag =D

3 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Så himla fin du är! :) Och den där acaibowl'en / grötskålen ser otroligt god ut!

Sv: Tack snälla du! Ja, jag hoppas jag kan få någon med snedvridna tankar att tänka om. Åtminstone hjälpa dem åt rätt håll iallafall. Kram!

4 k:

skriven

Ser ut som en god frukost!

Kommentera här: