Bowling och middag

Ikväll var jag och Rickard på födelsedagsmiddag på Strandgatan med Sofia och ett gäng av hennes vänner.  Vi började med att äta middag. Vi fick steka vår mat på blackstoneplattor: ryggbiff, aioli, grönsaker, coleslaw och örtkryddad potaits. Det var så gott!
Efter maten beställde de som var sugna på efterätt och därefter var det dags för bowling. Vi delade upp oss i lag där jag, Sofia och hennes kille var ett lag. Det var en väldigt rolig kväll!
 
 
1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Mysigt :)

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Oh mysigt med bowling och så fin klänning sådan har min syster med om jag ej missminner mig

3 Marcus:

skriven

Vad kul att ni var på Strandgatan 2. Där var jag på kickoff med övriga personalen på Neckwear i höstas. Maten var supergod och bowlingen kunde gått bättre. :/

4 Liene Svärd:

skriven

Vad fin klänning du hade på dig. Tycker bowling är kul men jag är rätt dålig på det.

5 Maria at Inredningsvis:

skriven

Snygg du var i känningen :) jag bowlar alltid bäst när jag druckit haha då jäklar blir det strike varje gång.

Idag är det lyxiga vårnyheter alá inredning på bloggen:)

Ha en kanon vecka!

Love Maria

6 Junitjej :

skriven

Så kul med bowling!

7 Fru Eriksson:

skriven

Så mysigt!

Svar: Det var verkligen jättemysigt. En riktigt rolig kväll.
Hanna

Kommentera här: