8km och en mumsig lunch

Idag sprang jag åtta kilometer. Om söndagens pass var ett bekvämt myspass (fast det var långt) så kan man inte säga det om dagens pass. Jag höjde tempot rejält under vissa bitar så flåset fick sig en rejäl genomkörare.
Jag ligger före i träningschemat vad gäller tiden på passen så lite justeringar måste göras rent tempomässigt. Imorgon till exempel ska jag springa 3'6 minuter i ett tempo som är allt annat än bekvämt + uppvärmning och nedjogg. Men det tar vi då! Nu tänkte jag berätta om dagens goda lunch. Jag är svag för kyckling med kokosgrädde så jag gjorde en gryta med kyckling, gul lök, vitlök, purjolök och några skivor squash. Rätten kryddades med salt, peppar och chilipulver. Jag serverade kycklingen med nudlar till Rickard och till mig blev det bönspagetti och en sallad. Mums!
 
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Oh skönt att ut och springa och gött det ser ut

Kommentera här: